Konec s firmou

Reklamní plochy se nejlépe prodávají u úspěšných lyžařů. Šárka Záhrobská k nim díky povedené sezóně určitě patří.
Spolupráce lyžařského svazu s firmou Czech Ski Partner skončí
Velkorysá prohlášení marketingové společnosti Czech Ski Partner s.r.o, jež Svazu lyžařů České republiky (SLČR) slibovala částku přesahující 100 miliónů korun do olympiády ve Vancouveru 2010, vzala za své. Pokud totiž do pokladny v úterý nepřibude zbývající část splátky za letošní rok, bude smlouva z prosince loňského roku ze strany SLČR ukončena. Informaci přinesl server www.tyden.cz.
"Jestli do zítra nepřijdou peníze, a já mám informace, že na 99 procent nepřijdou, smlouva bude vypovězena," potvrdil ČTK generální sekretář svazu Norbert Pelc. "Žádné peníze zítra na svaz nepřijdou," řekl podle tyden.cz jeden z partnerů agentury Daniel Duben. V úterý zasedne dozorčí rada SLČR, která však o vypovězení nebude rozhodovat, pouze o něm bude informována. Firma Czech Ski Partner dosud poslala na účet svazu jen dvě ze tří splátek.
Smlouvou a získanými financemi, na české poměry nebývale vysokými, chtěl svaz spojit názorově jednotlivé úseky, uhladit spory kolem reprezentačních smluv. Odvážná vize, velkolepě prezentována loni v prosinci na tiskové konferenci, však nevydržela ani rok. "Smlouva jako taková bude zítra definitivně rozvázána," prohlásil Pelc. "Czech Ski Partner nedokázali prodat produkt skrz všechny úseky, tápali v tom," vysvětlil.
Vedení svazu hodlá za smlouvou udělat podle Pelce tlustou čáru a začít nová jednání, neboť zástupci Czech Ski Partner by rádi pokračovali ve spolupráci s jednotlivými úseky. "Jsou v kontaktu, znají prostředí, ale mohl by to být spíš individuální přístup," uvedl Pelc. Problémy s placením měla marketingová firma od začátku, byl proto dohodnutý splátkový kalendář. Ten končí v úterý 31. července.
Firma měla mít k dispozici 50 centimetrů čtverečních na levém rameni nebo vlevo nahoře na vestách z celkových 350 cm reklamní plochy na kombinézách reprezentantů. Kromě Dubena z reklamní společnosti Agency hokej ji zastupoval také Petr Hošek, bývalý marketingový ředitel firmy Nokia.